søndag den 11. januar 2015

Decemberglimt


Lettere forsinket er her lidt juleglimt fra vores december, der fløj af sted og sluttede næsten før jeg fik begyndt. Vi var da også vanen tro bagefter med kalenderlyset, og kalendergaverne blev købt og pakket ind ad hoc. Jeg pakkede alle forventninger væk og trods travlhed vi hyggede os med småkagebagning, gaveindpakning, gløgg og æbleskiver i rigelige mængder, og hvad der ellers hører sig til i december måned.

Vores december byder også på en del familiefødselsdage, og lige omkring jul fejrede vi blandt andet kærestemandens 40 års fødselsdag og Bonus' 9 års fødselsdag. Før jul måtte hele familien bukke under for sygdom, hvilket også forklarer bloggens lange juleferie, da der efterfølgende ikke var meget energi tilbage ud over til familien og de føromtalte fødselsdage. 

Til gengæld har jeg været aktiv på instagram, hvor du kan følge mig under samme profilnavn og se flere julebilleder under #itasjulealbum

1 kommentar:

  1. Hyggelige billeder, og uhhmm hvor har jeg lyst til æbleskiver nu. Bliver altid så sulten på denne tid af døgnet. ;)

    Tillykke med både kæreste og bonus. :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.